יום ראשון, 8 בינואר 2017

5 סיבות לקנות כיסוי אוטרבוקס

המגנים של חברת אוטרבוקס העולמית הפכו להיות שם דבר בחברה הישראלית שמשדרגת את המכשירים שלה ורוצה לשמור עליהם בטוחים מפני מכות ונזקים. הקהל הישראלי עבר מהפכה בשנים האחרונות בעקבות החדירה של הכל בזול,קופיקס וחנויות סטוק שונות שמציעות את כל הפריטים של במחיר זול ושווה לכל נפש.
החלטנו למרות השינוי שחל ברצונות של הציבור למוצרים זולים להראות לכם למה שווה לכם לפתוח את הכיס ולשלם על מוצר איכותי יותר ושנשמר ושומר לאורך זמן על מכשירכם.
1. אחריות לכל חיי המכשיר - מגני אוטרבוקס יבואן רשמי של אייפון וגלקסי מגיעים עם אחריות לכל החיים על ידי החברה שלנו, סל אקספרס. אנו מעניקים לכם את הביטחון המלא שבמידה והכיסוי שרכשתם נהרס אנו מחליפים לכם לחדש? מה הקאטצ' אתם שואלים? מתוך אלפי מוצרים שאנו משווקים ועשרות מותגים אנו מוכנים להעניק את האחריות לכל החיים על המותג שאנו הכי מאמינים בו ויש לנו ניסיון רב איתו. 
2. מי שקונה בזול משלם ביוקר - מי מאיתנו לא התנסה בחיים ברכישות של מוצרים שנהרסו לאחר כמה שימושים ואז אנו מבינים בעצם שעל איכות צריך לשלם. אנו ממליצים לכם לרכוש ברגע שאתם קונים מכשיר חדש אם זה סמסונג גלקסי S7 אדג או אייפון 7 פלוס כיסוי אוטרבוקס שישמש אותכם לכל חיי המכשיר. לקנות רק פעם אחת כיסוי? נשמע לא הגיוני? באוטרבוקס זה קורה, תשאלו אנשים שיש להם אוטרבוקס מה הם חושבים ותתפלאו לגלות שכיסוי אוטרבוקס נשאר איתך עד הסוף.
3. הגנה על המסך - לכיסוי של אוטרבוקס יש הגבהה למסך וכך הוא מעניק הגנה גם למסך בנפילות. ההגבהה של המילימטרים הספורים עושים את ההבדל בין מסך שבור למסך שלא נפגע בעת נפילות.
4. עיצוב וסטייל - חברת אוטרבוקס מעסיקה את טובי המעצבים שיודעים לשלב בין כיסוי בעל שכבת הגנה ועיצוב עם שיפועים מעוגלים שמקנים למכשיר מראה עדין ונעים לעין.
5. פוליקרבונט ושוב פוליקרבונט - מי שלא שמע על החומר הזה, זהו החומר שאוטרבוקס מייצרת את הכיסויים. פוליקרבונט זהו פלסטיק קשיח ונעים למגע ששומר על המכשיר יותר טוב מכל חומר אחר. חברת אוטרבוקס מייצרת את מגן האוטרבוקס סימטרי גלקסי S7 אדג ואייפון 7 פלוס וכמובן את המגנים ששומרים 360 מעלות מדגם אוטרבוקס דיפנדר לסמסונג אפל ו LG מחומר פוליקרבונט.
אז למה אתם אתם מחכים? אל תתנו למכשיר שלכם להיפגע מנפילות שאם נרצה או לא יפול באיזשהו שלב.
רכשו עוד היום את הכיסויים של אוטרבוקס, במידה ורכשתם כבר היום מכשיר חדש ולא בא לכם לחכות לכיסוי שיגיע לאחר שבוע בדואר ניתן להגיע אלינו לחנות סל אקספרס בתל אביב ( קינג ג'ורג' 22 ) או להזמין עם שליח אקספרס מהיום להיום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה